Regulamin Usług
Regulamin korzystania z usług w gabinecie usługowym:
(1) Wstęp – postanowienia ogólne:
– Klienci gabinetu Anastazja Balon Beauty Academy (ABBA) są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem korzystania z usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień. Skorzystanie z oferty gabinetu Anastazja Balon Beauty Academy oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
– Regulamin określa warunki korzystania z usług świadczonych przez osoby wykonujące usługi na rzecz Anastazja Balon Beauty Academy, ul. Słowackiego 13/7, 40-093 Katowice NIP: 9542710613
– Gabinet ABBA wykonuje usługi kosmetyczne stacjonarnie w gabinecie – ul. Słowackiego 13/7, 40-093 Katowice.
– Gabinet ABBA obsługuje wyłącznie klientów pełnoletnich. W przypadku, gdy tożsamość lub wiek klienta będzie podlegał wątpliwościom obsługa zastrzega sobie prawo do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem. Osoby niepełnoletnie muszą przyjść razem z opiekunem prawnym który w obecności obsługi podpisze oświadczenie o zgodzie na wykonanie zabiegu na osobie niepełnoletniej.
(2) Warunki korzystania z usług:
– Recepcja i informacja gabinetu ABBA jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.
– Gabinet ABBA świadczy usługi od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 21:00, oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 wg zmiennego harmonogramu. Wszystkie wizyty powinny być potwierdzone wcześniejsza rezerwacją wybranego terminu.
– Gabinet ABBA nie świadczy usług w niedziele, dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy. W wyjątkowych sytuacjach usługi realizowane w takich dniach są płatne plus 50% dodatkowo do regularnej ceny danej usługi oraz rezerwacja takiego terminu zostaje każdorazowo poprzedzona wpłatą zadatku rezerwacyjnego.
– Rezerwacja usług następuje w godzinach pracy poprzez kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 881 034 167 lub osobiście w gabinecie lub przez wiadomość na profilu Fb Anastazja Balon Beauty Academy.
– Zastrzega się możliwość rezerwacji usługi jedynie w godzinach pracy gabinetu.
– Podczas rezerwacji usług klient zobowiązana jest do podania prawdziwych danych osobowych oraz podania aktualnego numeru telefonu.
– Osoby korzystające z usług gabinetu ABBA mogą zostać zobowiązane do:
a) Wpłaty bezzwrotnego zadatku na konto bankowe w wysokości 30% ceny zamówionej usługi w ciągu 48h od momentu rezerwacji wybranego terminu (na podstawie danych do przelewu uzyskanych podczas rezerwacji usługi).
b) Potwierdzenia wizyty nie później niż 24 godzin przed umówionym spotkaniem (dopuszcza się potwierdzenie wizyty przez wiadomość SMS lub kontakt telefoniczny).
c) W takiej sytuacji brak wpłaty zadatku lub brak potwierdzenia wizyty będzie jednoznaczne z anulowaniem rezerwacji usługi i powoduje automatyczne umówienie w tym terminie klienta z listy rezerwowej.
– Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny usługi wykonanej na umówionym spotkaniu, natomiast, w przypadku rezygnacji z usługi po dokonaniu wpłaty zadatku, zadatek nie podlega zwrotowi.
– Promocje i rabaty nie łączą się.
– Za usługi świadczone przez Anastazja Balon Beauty Academy płatności można dokonać gotówką lub kartą płatniczą.
(3) Ochrona danych osobowych:
– Udostępnienie danych osobowych przez klienta Anastazja Balon Beauty Academy jest dobrowolne i równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie tych danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
– Gabinet korzysta z danych osobowych jedynie w zakresie, jaki jest niezbędny do wykonania Usługi. Anastazja Balon Beauty Academy nie przekazuje, ani nie udostępnia tych danych innym podmiotom.
– Szczegółowe informacje odnośnie administratora danych osobowych, przechowywania i przetwarzania danych osobowych zgodnie z Art. 13 Ust. 1 i Ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 są dostępne do wglądu na życzenie klienta.
(4) Reklamacje:
– Niespełnione oczekiwania w przypadku efektu wizualnego/estetycznego zabiegu powinny zostać zgłoszone obsłudze niezwłocznie podczas lub zaraz po wykonaniu Usługi – zostaną niezwłocznie naniesione poprawki i zmiany efektu. Dokonanie płatności za Usługę jest równoznaczne z akceptacją efektu wizualnego/estetycznego Usługi.
– Klient ma prawo do złożenia reklamacji trwałości wykonanej Usługi w terminie 5 dni od jej wykonania. W przypadku usług o widocznym wizualnym/estetycznym efekcie (stylizacja rzęs, stylizacja paznokci, stylizacja brwi) do złożenia reklamacji jest niezbędne osobiste okazanie zgłaszanej wady usługi w terminie do 5 dni od jej wykonania.
– Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie (paragon;, potwierdzenie dokonania płatności kartą).
(5) Postanowienia końcowe:
– Zakup usług w Anastazja Balon Beauty Academy jest równoznaczny z oświadczeniem przez klienta, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oraz że zapoznał się z regulaminem, ofertą i cennikiem, oraz że akceptuje jego warunki.
– Klient z objawami chorobowymi typu zakaźnego: infekcje/przeziębienie/ grypa/ zapalenie górnych dróg oddechowych i inne – zobowiązane są do przełożenia wizyty. Klient który nie powiadomi obsługi lub zatai ten fakt może nie być obsłużony i zostanie ustalony nowy najbliższy termin po ustąpieniu dolegliwości.
– Osoby trzecie będące biernymi uczestnikami usług są zobowiązane do przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas wykonywania usług, w szczególności dzieci klientów powinny być pod opieką innej osoby dorosłej. Za wszelkie zniszczenia własności gabinetu ABBA odpowiada opiekun prawny. Zastrzega się prawo do odmowy wykonania usługi jeśli dziecko lub inne osoby będą utrudniać pracę obsługi.
– Na terenie gabinetu ABBA obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i spożywania napojów alkoholowych.
– Osoby lekceważące personel gabinetu ABBA, jego starania i prośby o dostosowanie się do obowiązującego regulaminu, nie będą mogły korzystać z usług gabinetu.
– Oferta i cennik nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie.
– Gabinet ABBA zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.